Főoldal Versenyek 11.Daiwa-Csónakos Pergető Kupa!

11.Daiwa-Csónakos Pergető Kupa!

11. Extreme Daiwa Csónakos Pergető Kupa

Kaposvár-Deseda tó 2021.10.03.

1.helyezett csapat:

Vadvizi Horgászok

Barka Levente - Banelli Árpád 380 pont.

2.helyezett csapat:

Jégmadár Team

Koczka Zsolt - dr.Kalóz László 330 pont

3.helyezett csapat:

Water Spider Team

Takács Kiss Ildikó - Takács László 307 pont

A verseny végeredménye,fogási statisztika

a linkre kattintva olvasható!

A győztes csapat rövid beszámolója is azt mutatja érdemes a végsőkig kitartani ill. a

versenyt végig horgászni!

Barka Levente beszámolója:

Komoly megmérettetés volt a mai, erősnek és kitartónak kellett lennünk, az első három órát megúsztuk hal fogás nélkül, ami azért nyomást helyezett ránk! Ennek ellenére kitartottunk és bíztunk a megbeszélt stratégiánkban amit az előző nap tapasztalatai alapján beszéltünk meg, persze csábított minket a széle peca, amire azért ráprobáltunk, de sok időt nem fektettünk bele. Egyből mentünk is vissza a mélyvízre, ahol kerestük a darabosabb halakat. Első fogásunk egy igazán jó kondíciókkal rendelkező Balin volt, ez hozta meg az áttőrést és lendületet tudtunk venni ismét, ami egy ilyen versenyhelyzetben fontos. Ismét fókusz, figyelem minden rezdülésre melyet a bot közvetít a kezünkbe. Változott az időjárás, feltámadt a szél, én ennek külön örültem, variálni kellett ismét, és végre elkaptuk mire reagálnak a halak, mikor az útolsó egy órába lépett a verseny 3halunk volt. Aztán jöttek sorban a kapások és még sikerült fogni. Örültünk meg volt az 5 hal, jó darabos halak! Nem volt könnyű verseny, de örömmel tölt el hogy Banelli Árpád barátommal, versenytársammal ilyen eredményt tudtunk elérni!
Köszönjük a jó verseny szervezést Kalacsi János -nak Deseda - Horgászparadicsom Somogyban - csapatának!